• 09364218877
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات
توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

20 اردیبهشت 1402
0

به گزارش خبری پایگاه خبری ندا به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب ها: بیمه کوثرکوثر منمشتریاننمایندگی
اشتراک‌گذاری196توئیت123ارسالاسکن
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =

آخرین اخبار

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

«آذرنقش»؛ روایت لحظه‌های گذرا با تکنیک ابرنگ در گالری ژینوس

«آذرنقش»؛ روایت لحظه‌های گذرا با تکنیک ابرنگ در گالری ژینوس

«ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»

«ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»

جنگ طبقاتیِ بنزین: فقرا ۱۵۰۰، ثروتمندان ۵۰۰۰ تومان!

جنگ طبقاتیِ بنزین: فقرا ۱۵۰۰، ثروتمندان ۵۰۰۰ تومان!

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

نداخبر

تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

آخرین اخبار

پیام تبریک روابط عمومی خانه بلاکچین ایران

کتاب《بیت کوین و بلاکچین برای عموم》منتشر شد

مدیر جدید آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور منصوب شد

تماس با ما

09364218877

09364218877

didenews.ir

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات

کلیه حقوق این سایت برای پایگاه خبری ندا محفوظ می باشد!