• 09364218877
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات
چگونه رسانه‌های خاص دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند؟

چگونه رسانه‌های خاص دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند؟

17 اسفند 1402
0

یکی از شگردهای رسانه ها برای فریب مردم ، استفاده از شگرد خطای ادراکی است. در روزنامه های هم میهن، جمله و ستاره صبح بر خلاف سایر روزنامه های امروز که بیشتر به موضوع انتخابات پرداخته بودند، به موضوعاتی چون: فضای سرد زمستان، رابطه معنادار فقر و بی سوادی و همچنین اضطراب گرانی مرغ و تخم مرغ اشاره شده است!

به گزارش پایگاه خبری ندا به نقل از بولتن نیوز، در اینکه رسانه ها باید مشکلات مردم را بیان کنند شکی نیست ، اما به راستی چرا در این ایام این رسانه ها که متعلق به یک جریان معلوم الحال اند ، با این تیترها به استقبال انتخابات می روند؟ به نظر شما اینان چه چیز را هدف گرفته اند؟

بله، درست حدس زدید؛ اینان دنبال دلسردی و ناامیدی مردم برای حضور در انتخابات هستند!عجیب اینکه این جریان مدعی است جریان رقیب ، دنبال مشارکت پایین است!؟

اما سئوال اینجاست که آیا کاهش فقر و بی سوادی ، جلوگیری از گرانی ها و موضوعاتی از این دست، از دریچه انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی اتفاق نمی افتد؟ پس چرا اینان با انتشار مطالب زرد و منفی ، مردم را دلسرد می کنند ؟ پاسخ روشن است. این رسانه ها با شگرد های رسانه ای خود، ما را دچار خطای ادراکی می کنند و بدین ترتیب تلاش دارند تا از این آب گل آلود ، ماهی سیاسی خودشان که همان ناکارآمد جلوه دادن رقیب و در نهایت نظام است را بگیرند و از این رهگذار بتوانند خود را اثبات نمایند!

برای این جریان ، نه مردم اهمیت دارند و نه کشور. چرا که اگر اهمیت داشت هیچگاه مردم را از آینده خود ناامید نمی کردند.

برچسب ها: انتخاباترسانه های خاص
اشتراک‌گذاری196توئیت123ارسالاسکن
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی
کتابِ «خواب آشفته نفت دکتر مصدق و نهضت ملّی ایران» معرفی می‌شود

کتابِ «خواب آشفته نفت دکتر مصدق و نهضت ملّی ایران» معرفی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

آخرین اخبار

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

راز جهش فروش برندها با پیامک هوشمند فاش شد!

«آذرنقش»؛ روایت لحظه‌های گذرا با تکنیک ابرنگ در گالری ژینوس

«آذرنقش»؛ روایت لحظه‌های گذرا با تکنیک ابرنگ در گالری ژینوس

«ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»

«ادعای جدید درمانگر ایرانی؛ پایان سه‌ساعته سرماخوردگی و آنفولانزا»

جنگ طبقاتیِ بنزین: فقرا ۱۵۰۰، ثروتمندان ۵۰۰۰ تومان!

جنگ طبقاتیِ بنزین: فقرا ۱۵۰۰، ثروتمندان ۵۰۰۰ تومان!

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

نداخبر

تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

آخرین اخبار

پیام تبریک روابط عمومی خانه بلاکچین ایران

کتاب《بیت کوین و بلاکچین برای عموم》منتشر شد

مدیر جدید آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور منصوب شد

تماس با ما

09364218877

09364218877

didenews.ir

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات

کلیه حقوق این سایت برای پایگاه خبری ندا محفوظ می باشد!