پایگاه خبری ندا
اشتراک
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • ارز و بورس
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • حوادث
  • محیط زیست
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پایگاه خبری ندا
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • ارز و بورس
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • حوادث
  • محیط زیست
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پایگاه خبری ندا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بیمه کوثر؛ جمع اضدادی که محال نیست(+فیلم)

بیمه کوثر؛ جمع اضدادی که محال نیست(+فیلم)

ژوئن 13, 2023
0

ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی به بیان ویژگی‌هایی یک شرکت بیمه‌ موفق پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری ندا به نقل از پول نیوز، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه در در پاسخ به چرایی رشد حق بیمه‌ها گفت: رشد بیمه مخصوصاً در سال‌های اخیر؛ هم فرهنگ بیمه بالاتر رفته مردم قبلاً فقط بیمه قانونی و اجباری ثالث را می‌شناختند و به مرور زمان با بیمه‌های درمان آشنایی آن‌ها بیشتر شد و سازمان‌های مختلف بیمه‌ای مسئولیت مهندسیدر سطوح مختلف مخصوصاً با حوادث طبیعی که در سال‌های اخیر مثل آتش سوزی‌ها، سیل و زلزله مردم تلنگر‌هایی خوردند که نیاز بیمه دارند. این موضوع تاثیر داشت امارشدی که به نظرم در این یکی دوسال اخیر بیشتر نمود داشتبا توجه به افزایش سرمایه‌ها خیلی از افراد سرمایه خود را به روز کردند. متناسب با به‌روز سدن سرمایه‌ها حق بیمه‌ها هم رشد کردند. یعنی قبلاً یک ۵۰ میلیاردی را بیمه می‌کردند الان موجودی آن انبار، ساختمان‌هایی که یک بیمه گذار دارد. مطمئنان وقتی سرمایه‌های برپه روز شد تاثیردارد در حق بیمه‌ها.

یکجا مثل بیمه‌های زندگی در رشته‌هایی مثل آتیش سوزی، باربری و مثل این‌ها فرهنگ، تبلیغات و.. موثر بود. همه این‌ها دست به دست هم داد که پرتفو بیمه‌ای در کل صنعت رشد کند. از طرفی هزینه‌های بالای رشته درمان؛ اگر با حق بیمه‌های سابق می‌خواستند ادامه بدهند مطمئناً بیمه‌گر‌ها توانایی پاسخکویی به تعهدات خودشان را نداشتند باید این حق بیمه‌ها افزایش پیدا می‌کرد که رشد بزرگی در حق بیمه‌های درمان اتفاق افتادکه شرکت‌ها بتوانند جوابگوی تعهدات خود باشد همه این‌ها موثر بود در رشد صنعت بیمه.

همچنین ایشان درباره ویژگی‌های یک شرکت بیمه موفق خاطر نشان کرد: حالا اینکه هر شرکت بیمه چه پرتفویی و آن رشد در چه رشته‌هایی باشد آن هم مهم است. در مجموع این صنعت رشد خوبی را داشت. ما در بیمه کوثر سعیمان بر این بود تا ترکیب پرتفوی درمان ما از پنجاه و پنج درصد بالاتر نرود، چون پرتفو‌های بزرگی در رشته درمان می‌امد، اما چون اهداف خود را چیده بودیم قبول نکردیم، چون شاخص ما شاخص رشد فروش نیست. رشد فروش شاخص غلط اندازی است شرکت‌ها را به اشتباه می‌اندازد و ریسک‌های بزرگی را می‌گیرند.

شاخص‌های اصلی ما دو چیز است رضایت مشتریان و سودآوری. شرکتی سودآور می‌شود که خوب مدیریت رسک یکند و به نظر من رشد فروش به تنهایی متر خوبی نیست و باید رشد سودآوری یک شرکت بیمه را در نظر داشت. اکثر شرکت‌های بیمه شرکت‌های بازرگانی هستن که بیمه اختیاری می‌فروشند و بیمه پایه نیستند. بیمه‌های بازرگانی سهاداران عمده آن‌ها ایجادشان می‌کند به خاطر اینکه سودآور باشند، بیزینس هستند دیگر. شرکتی که بورسی شده سهامداران مختلف سهام آن شرکت را می‌خرند که در نهایت سودآور باشد.

دو جنبه داریم یک شرکت همه جنبه اجتماعی دارد هم اقتصادی و جمع اضداد است یعنی شما خوب بخواهید خدمت رسانی کنید باید از نظر اقتصادی هم قوی باشید. اگر جیب پر پولی ندشاته باشید با هزاران مراکز درمان شما طرف قرارداد دارید و باید آخر ماه پول پرداخت کنید. در سیل و زلزله باید توانایی پرداخت خسارت‌ها را داشته باشید؛ بنابراین شرکتی موفق است که همزمان این جمع اضداد را بتواند در کنار هم حفظ کند.

برچسب ها: آقادادیبیمهبیمه کوثربیمه مرکزیمدیرعامل شرکت بیمه کوثر
اشتراک‌گذاری197توئیت123ارسالاسکن
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی
بیمه مرکزی بازیگر مهم صنعت مالی کشور(+فیلم)

بیمه مرکزی بازیگر مهم صنعت مالی کشور(+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های پیشنهادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025
لینک ها: | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کتیرو | دالمیکر | دانه روغنی | کلپوره | روسریگلی | اویلانجین | ویلان | یوپیاسمارکت | فیتپینو | آیگرپ | اوتو | بستسالمون | ایرانتولزمارکت | پوشینه مبل | آیرادیاتور | آیاسنشیال اویل | ایرانی بازی | فیشمیش | زیراندازآنلاین | گلسوب | Arad Branding

انتخاب سردبیر

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

آوریل 19, 2025

مجاهد حاج نوری کمیل المالکی، دبیرکل محترم حزب الدعوه اسلامی.

آوریل 18, 2025

اهداف نهضت امام حسین (ع) اثر استاد ابراهیم صنوبر

آوریل 16, 2025
Advertisement Banner
  • تبلیغات
  • دباره ما
  • تماس با ما
دنبال کنید:

کلیه حقوق این سایت برای پایگاه خبری ندا محفوظ می باشد!

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • ارز و بورس
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • حوادث
  • محیط زیست

کلیه حقوق این سایت برای پایگاه خبری ندا محفوظ می باشد!